Wednesday, January 6, 2010

Salam Perubahan

Salam Perubahan. Salam Islamisasi

Sebelum itu, penulis mengakui dengan tulus ikhlas yang sebelum ini penulis belum pernah membuka laman sesawang ini. Tidak tahu atau tidak minat penulis pun tidak tahu.

Tetapi bagi penulis pokok pangkalnya adalah mungkin kerana isu-isu yang yang diutarakan adalah tidak menarik untuk dibaca. Cetusan idea dan pendapat mungkin terlalu ditapis sehingga tinggal seluar dalam je. Opps!. Tidak sopan. Itu mungkin persepsi penulis. Mungkin ada salah dan mungkin ada benarnya.

Bila jadi penulis, sesuatu yang perlu kita hadapi iaitu keberanian. keberanian mencetuskan isu, keberanian membongkar permasalahan dan isu serta sebagainya.

Penulis menegaskan di sini, bila berada bawah pengurusan penulis, penulis tidak mahu ada dalam kalangan yang takut dan bachul. Lontarkan idea dan kritikan yang membina, be outspoken. Sila klik [sini]

Setelah hampir tiga minggu memegang tapuk pemerintahan ini, penulis sendiri pun masih tidak lihat secara sendiri, apakah perubahan yang telah dilakukan. Penulis sendiri mengakui, jika penulis mahukan perubahan secara berseorangan, mana mungkin perubahan itu dapat berlaku.

Justeru, penulis mengharapkan kerjasama yang erat dalam melakukan perubahan. Networking yang luas mampu membawa kita ke hadapan.

Salam Kerjasama.

No comments: