Wednesday, January 6, 2010

perubahan

nampak gayanya ketua biro badar telah mendahului exco jabatan penerbitan dan penerangan dalam menjalankan tugasnya.untuk post saya yang pertama sebagai salah seorang kolumnis di blog badar,saya hanya ingin menyuarakan harapan dan impian saya terhadap biro ini.seperti yang telah diuar-uarkan,inya ALLAH sebagai pimpinan baru badar,kami akan cuba untuk mengubah pandangan skeptikal masyarakat apabila mendengar nama biro kerohanian dan dakwah.

harapan saya,walaupun dalam biro ini keahliannya mungkin sedikit kalau nak dibandingkan dengan biro lain,namun saya benar-benar mengharapkan yang sedikit ini adalah yang paling berkualiti dan kita akan sama-sama bergerak untuk menegakkan biah solehah di Kolej Tuanku Canselor dan juga menyebarkan dakwah kepada semua orang melalui medium elektronik.insya ALLAH,blog ini bukan hanya akan menjadi tempat untuk mendapatkan artikel-artikel yang berkualiti,,tetapi saya juga mengharapkan dalam blog ini akan sentiasa di update dengan isu-isu semasa dalam mahupun luar negara.

saya harap,dengan perubahan yang ingin kami lakukan ini,kita akan sama-sama menjadi mahasiswa yang lebih cakna dengan perkembangan dunia semasa dan juga keadaan dalam kampus.

No comments: